We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Klik hier voor ons Privacy Statement.
JA, IK ACCEPTEER COOKIES

Playlists

Hoe ziet de toekomst van betalen eruit?

  • Jasper Anderluh (DEGIRO): 'Steeds meer mensen leren het merk DEGIRO kennen'
  • Adriaan Mol (Oprichter Mollie): 'We groeien honderd procent per jaar’
  • Ali Niknam (Oprichter bunq): ‘Ik ben gewoon een nerd die de wereld beter wil maken’
  • Jan-Willem Roest (PayPal Benelux): 'Mobiel betalen heeft in de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen'
  • Duco van Lanschot (Head of Benelux Stripe): 'De missie van Stripe? Increasing the GDP of the Internet'
  • Don Ginsel (Holland FinTech): 'Jonge bedrijven zijn heel flexibel en willen nieuwe dingen proberen'
  • Mike van der Voort (ICS): 'Wat wij faciliteren is betalen'
  • Job Barth (Head of Saxo Bank the Netherlands): ‘We beschouwen onszelf op bepaalde vlakken als the original FinTech’

Ondernemers met een creatieve geest

  • Axel Ruger (Van Gogh Museum) en Simon Reinink (Het Concertgebouw) over cultureel ondernemerschap
  • Valt Lil' Kleine te managen? Manager Nathan Moszkowicz (NAMAM) geeft antwoord
  • Joseph Klibansky (Dutch contemporary artist): 'Het traditionele business model van de kunstwereld verandert'
  • Demy de Zeeuw (mede-eigenaar BALR.): 'Ik ben erg druk met BALR. op de kaart zetten'
  • Guus Bakker (Opposuits): 'We hebben een scalable business model neergezet'
  • Piet Hein Eek (Ontwerper): 'Ik ben eigenlijk helemaal niet zo visueel ingesteld'
  • Arie Boomsma over nederigheid en ambitie: 'Ik durf nu te dromen over meer Vondel Gym-vestigingen'
  • Wat moet je doen om jezelf internationaal op de kaart te zetten? Paul Manuel (mede-oprichter Dept) geeft antwoord
  • Ricardo van Loenen (Co-founder bij B. Building Business): ‘Amsterdam is meer dan alleen de Zuidas’
  • Sietze Rademaker (Managing Director Epidemic Sound): ‘We zijn een muziekbedrijf dat alles net even anders doet’
  • Jelle Kolleman (Mede-oprichter Made.for.digital) bouwt aan een wereldwijd productiehuis
  • Waarom investeert een online-first bedrijf in fysieke winkels? Mark de Lange (oprichter & CEO van Ace & Tate) legt uit
  • Thalita van Ogtrop (oprichter The Next Closet): 'ik vind fast fashion helemaal verkeerd'
  • Tim van der Wiel (oprichter GoSpooky & Speaky): 'De verhalen van brands zijn al honderd jaar hetzelfde'

Welke ontwikkelingen zien we in de wereld van finance?

  • Nick Bortot (Bux): 'De beurs is het mooiste spel op aarde'
  • Marleen Evertsz (Nxchange) lanceert een gloednieuwe beurs voor het grote publiek
  • Duco van Lanschot (Head of Benelux Stripe): 'De missie van Stripe? Increasing the GDP of the Internet'
  • Jian-Cheng Ku (advocaat en belastingadviseur DLA Piper) over de fiscale trends voor multinationals
  • Jan-Willem Roest (PayPal Benelux): 'Mobiel betalen heeft in de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen'
  • Adriaan Mol (Oprichter Mollie): 'We groeien honderd procent per jaar’
  • Don Ginsel (Holland FinTech): 'Jonge bedrijven zijn heel flexibel en willen nieuwe dingen proberen'
  • Robin Slakhorst (Symbid) over de vele financieringsmogelijkheden voor het mkb
  • Maurice van Tilburg (Euronext Amsterdam) over een groeiende beurs en nieuwe financieringsvormen
  • Robert de Boeck (Antea) over het imago van private equity: 'We communiceren te weinig naar buiten toe'
  • Jasper Anderluh (DEGIRO): 'Steeds meer mensen leren het merk DEGIRO kennen'
  • Webinar Graydon - Accountancy 2017
  • Job Barth (Head of Saxo Bank the Netherlands): ‘We beschouwen onszelf op bepaalde vlakken als the original FinTech’
  • Jim Tehupuring (Oprichter ProBeleggen): 'Beleggen in Nederland kan gewoon stukken beter'
  • Ali Niknam (Oprichter bunq): ‘Ik ben gewoon een nerd die de wereld beter wil maken’
  • Financiering voor ondernemers: 5 lessen van Carlo van der Weg (Directeur Credion)
  • Clive Jie-A-Joen van DLA Piper: Wat moet je weten over Transfer Pricing?
  • Mike van der Voort (ICS): 'Wat wij faciliteren is betalen'
  • Wat is het advies van Kalo Bagijn (Oprichter BinckBank en Brand New Day) aan startende ondernemers?

Legal specialisten aan het woord

  • Janet Meesters (DLA Piper): 'Klimaatwetgeving: zie het niet als bedreiging, maar als kans'
  • Wat is de achilleshiel van online piraterij? Alexander Tsoutsanis (DLA Piper) in gesprek met Ronnie Overgoor
  • Webinar Graydon - Accountancy 2017
  • Als het aan Piet-Hein Boekel (Oprichter LegalMatters) ligt: ‘Geen uurtje factuurtje ohne ende’
  • Internetveteraan en advocaat Christiaan Alberdingk Thijm over adverteerdersboycot GeenStijl
  • Clive Jie-A-Joen van DLA Piper: Wat moet je weten over Transfer Pricing?
  • Michiel Coenraads van DLA Piper over global campaigns en het voorkomen van reputatieschade
  • Jian-Cheng Ku (advocaat en belastingadviseur DLA Piper) over de fiscale trends voor multinationals

Welke (tech) innovaties komen eraan?

  • Maarten Steinbuch (hoogleraar TUE): ‘Mensen onderschatten de snelheid waarmee dingen veranderen'
  • Arie den Boon (UvA) over MOOCs: ‘Er ontstaan virtuele universiteiten waar je gewoon je papiertje kunt halen’
  • Aimee van Wynsberghe (Foundation for Responsible Robotics): ‘Je hoort vaak dat ethiek innovatie vertraagt, maar niet als je het op de goede manier inzet’
  • Hoe onderneem ik in een high speed digital world? 5 ondernemerslessen van Steven van Belleghem (Mede-oprichter Nexxworks en auteur)
  • Tim van der Wiel (oprichter GoSpooky & Speaky): 'De verhalen van brands zijn al honderd jaar hetzelfde'
  • Hoe maakt blockchain investeren in vastgoed toegankelijker? Tim Rutgers (co-founder Bloqhouse) aan het woord
  • Mark Menting (Smart Robotics) over zijn uitzendbureau voor robots
  • Wienke Giezeman (WappZapp): '15.000 betaalde abonnees voor einde jaar'
  • Maarten den Braber (SingularityU NL): 'We zijn niet langer de techno-optimisten waar niemand naar luistert'
  • Renzo Taal (Salesforce) over Machine Learning, Artificial Intelligence en data
  • Sander Duivestein (Trendwatcher): ‘Ideeën hebben tegenwoordig dankzij technologie een soort seks met elkaar'
  • Staan we aan het begin van een nieuwe Gouden Eeuw? Martijn Aslander (Stand-up filosoof) geeft nieuw inzicht
  • Wat is humanification? Christian Kromme (Trendwatcher en futurist) geeft antwoord
  • De wereld van data: Ronnie Overgoor in gesprek met big data expert Eric van Tol
  • Duco van Lanschot (Head of Benelux Stripe): 'De missie van Stripe? Increasing the GDP of the Internet'
  • Wat is de impact van technologie en data op de reclamewereld? Marion Koopman (CEO Greenhouse Group) aan het woord