We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Klik hier voor ons Privacy Statement.
JA, IK ACCEPTEER COOKIES

Gérard Ghazarian (CEO Candid Group): 'Media zit in mijn bloed, ik ben in de regiekamer opgegroeid'

Profile, Desmet Studio's Amsterdam | Publicatie: 21 maart 2019
Begin jaren negentig vluchtte Gérard Ghazarian vanuit Armenië naar Nederland. In 2007 richtte hij samen met een zakenpartner Candid Group op. Ze bieden interactie tussen media, creatie, tech en data-expertises. Dus ook tussen merken en hun publiek. Wat is zijn visie op het Nederlandse media- en reclamelandschap?

Candid Group claimt het grootste Nederlandse netwerk van onafhankelijke media-, marketing- en communicatiebureau te zijn. 'Ik kies bedrijven niet alleen vanwege discipline, maar ook hoe zij opereren. Er zijn drie belangrijke pijlers. Allereerst candid, ofwel: openhartigheid en openheid. Ik geloof dat je in een veranderende wereld alleen succesvol kan zijn als je open staat voor verandering. Ten tweede kijk ik of de bedrijven in het verleden met tegenslagen te maken hebben gehad, maar toch hebben doorgezet voor succes. Het derde is lef. In het bedrijfsleven, maar ook voor jezelf, moet je stappen durven zetten.'
 

 

Gerard Ghazarian

Gerard Ghazarian Gérard Ghazarian is oprichter van de Candid Group, het grootste onafhankelijke Nederlandse netwerk van media-, marketing en communicatiebureaus. Gérard is hiermee hard op weg zijn visie te verwezenlijken: Nederlandse adverteerders een gezond tegenwicht bieden voor de grote internationale bureauketens, met de aandacht die zij verdienen.

Geboren in Armenië, waar Ghazarian tot zijn zestiende jaar woonde. Als zoon van een bekende Armeense tv-presentatrice bracht Gérard een groot deel van zijn jeugd door bij tv-stations en in regiekamers. Op schoot bij regisseurs, producenten en mediabazen. ‘Met zo’n moeder en zo’n jeugd kun je gerust stellen dat media mij in mijn genen zit’, zegt hij daar zelf over.
Lees meer over Gerard Ghazarian.