We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Klik hier voor ons Privacy Statement.
JA, IK ACCEPTEER COOKIES

Werken als PR Manager voor artiesten zoals David Guetta & Martin Garrix | José Woldring (The Media Nanny)

Profile, Desmet Studio's Amsterdam | Publicatie: 9 januari 2020
José Woldring is oprichter van The Media Nanny, een bureau dat artiesten als Martin Garrix en David Guetta begeleidt op het gebied van PR en marketing.

The Media Nanny & The Brand Father
‘Onze managementtaken zijn afgebakend: voor onze klanten zijn we verantwoordelijk voor PR- en marketingmanagement. We houden ons niet bezig met het business- of muziekmanagement. Naast artiesten werken we ook voor evenementen en festivals én voor verschillende merken binnen bijvoorbeeld hospitality.’ Naast The Media Nanny richtte Woldring met haar broer Rik het creatieve bureau The Brand Father op. ‘Mijn broer werkte eerst bij mij. Samen hadden we al langer het idee om een nieuw bureau te starten, omdat we steeds meer commerciële deals maakten. In plaats van PR en marketing voor artiesten, werkten we steeds vaker aan de andere kant: we bedienen bedrijven en merken die iets met muziek willen. We hebben in de muziekwereld een netwerk en expertise opgebouwd die grote reclamebureaus niet hebben.’ 

José Woldring

José Woldring José Woldring, Founder en CEO van pr-bureau The Media Nanny en creative agency The Brand Father, is onder andere de PR-manager van Martin Garrix en David Guetta, artiesten van wereldformaat. Daarnaast is ze groot paardenliefhebber. Van haar veertiende tot de start van haar studie heeft ze op hoog niveau gereden. Acht jaar geleden heeft ze dit weer opgepakt: ze rijdt nationale en internationale wedstrijden en samen met haar vader fokt ze paarden.
Lees meer over José Woldring.