We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Klik hier voor ons Privacy Statement.
JA, IK ACCEPTEER COOKIES

Hans Janssen (DenkProducties): 'Ondernemers hebben geen tijd voor een MBA aan Nijenrode'

Profile, Desmet Studio's Amsterdam | Publicatie: 16 juni 2015
PROFILE – Hans Janssen is de oprichter van DenkProducties, organisator van "de beste en mooiste seminars van Nederland."

Het bedrijf organiseert maximaal 15 studiedagen per jaar, zodat het "goed en leuk blijft." Een bekende daarvan is 'MBA in een dag' met spreker Ben Tichelaar.

"Naast managers, komen er steeds meer ondernemers naar onze dagen", zegt Janssen. "Ze hebben geen tijd voor een studie aan Nijenrode."

In plaats daarvan willen ze in korte tijd bijspijkeren. De seminars van Janssen trekken elke keer zo’n 750 man die 1000 euro per persoon betalen. "Noem het miljonair in één dag", grapt hij.

Geheim
Het geheim van een goed seminar? Je moet snappen waarmee mensen zitten en hen laten zien wat ze met iets kunnen. "De deelnemer staat bij ons centraal in plaats van de spreker", zegt Janssen. 

Dat leidde ook tot een nieuw avondlabel met RTLZ: DoorDenkers. Mensen willen namelijk ook na hun werk bijleren. En online. Daarom werkt Janssen ook nog aan online seminars.

Hans Janssen

Hans Janssen Met Denkproducties organiseert Hans Janssen populaire studiedagen voor managers.

Hij belooft zijn studenten dat ze van begin tot einde op het puntje van hun stoel zitten. Dat lijkt met een klanttevredenheidsoordeel van 96,8 procent te lukken.
Lees meer over Hans Janssen.