We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Klik hier voor ons Privacy Statement.
JA, IK ACCEPTEER COOKIES

Mannenkledingzaak Only for Men groeit tegen de trend in

ShopDoc | Publicatie: 11 december 2015
SHOPDOC – Only for Men is een ‘one-stop-shop’ kledingzaak voor mannen.  Het begon 13 jaar geleden met één zaak in Brabant. Inmiddels heeft het retailconcept er twaalf. Eigenaar Arthur Feenstra wil groeien naar landelijke dekking. 

Een compleet concept vraagt veel ruimte, want Only for Men heeft alles voor mannen: van pakken tot sokken en een café. "De man wil gemak, alles onder een dak. Onze modewinkel is ook een kroeg voor mannen waar Belgisch bier en jenever geschonken worden."

Feenstra wil in de komende jaren groeien tot 20 vestigingen, ook in België. Allemaal eigen zaken en inmiddels 200 mensen in dienst en een omzet van "rond de 30 miljoen." De online omzet is nu 10 procent. "De groei van fysieke winkels gaat zo hard dat we ons daar nu op focussen."

Arthur Feenstra

Arthur Feenstra Arthur Feenstra is mede-eigenaar van Only for Men en als zodanig verantwoordelijk voor inkoop, marketing en inrichting van de winkels, off- en online.
Hij is zoon van oprichter Piet Feenstra die Only for Men oprichtte in 2002.
Lees meer over Arthur Feenstra.