We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Klik hier voor ons Privacy Statement.
JA, IK ACCEPTEER COOKIES

Denis Doeland (internetmarketeer) 'Internet is tegenwoordig een verdienmodel op zich'

Timeline, Desmet Studio's Amsterdam | Publicatie: 29 april 2016
TIMELINE – Een bedrijf zonder ‘digitale aanwezigheid’ is geen bedrijf van de eenentwintigste eeuw. Denis Doeland helpt ondernemers met internet. Wat betekent het wereldwijde web voor jouw bedrijf? "Internet is heel lang een onderdeel van marketing geweest, maar wordt tegenwoordig gezien als de verbinding tot je klanten. Je fans. Het is een verdienmodel op zich", zegt hij.

Digital first is de strategie van veel nieuwe bedrijven, zoals taxibedrijf Uber. "Bij ID&T kwamen we er ook achter dat je zuinig moet zijn op je fans", aldus Doeland. Immers verspreiden zij positieve reclame. En er zijn veel fans nodig om uiteindelijk genoeg te verkopen.     

Denis Doeland

Denis Doeland Als specialist in de digitale wereld helpt Denis Doeland bedrijven om internet en social media toe te passen. Hij is docent aan de Fontys Hogeschool in Tilburg en actief als blogger voor onder meer Emerce en Fast Moving Targets.
Lees meer over Denis Doeland.