We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Klik hier voor ons Privacy Statement.
JA, IK ACCEPTEER COOKIES

Gijsbregt Brouwer (Týrsday): ‘Sporters mogen een duidelijke mening verkondigen in de media’

SMART, Desmet Studio's Amsterdam | Publicatie: 24 mei 2016
SMART - In de sportwereld gaat men heel ver voor innovatie en het verbeteren van prestaties, maar hoe ver mag je gaan? Gijsbregt Brouwer maakte zijn beroep van sport en tech. De oprichter van Tyrsday, zelf een ex-langlaufer, helpt nu andere sporters in de spotlight te komen door verhalen en merken te bouwen rondom de personen. “Tegenwoordig moet je als sporter goed met media om kunnen gaan, wij vinden dat sporters ergens voor mogen staan en een duidelijke mening mogen hebben”, zegt hij.

Daar zit waarde in, ook voor de sponsor. “Veel topsporters hebben een bijzonder verhaal te vertellen”, weet Brouwer. “Je moet niet bang zijn om dat uit te dragen, zoals bijvoorbeeld hockeyster Maartje Paumen dat doet.” 

Gijsbregt Brouwer

Gijsbregt Brouwer Gijsbregt Brouwer is de oprichter van Tyrsday, een bureau dat topsporters in de spotlight zet met social mediaconcepten, websites en andere marketingtools. Brouwer is expert in het ontwikkelen van nieuwe concepten en digitale strategieën. 
Lees meer over Gijsbregt Brouwer.