We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Klik hier voor ons Privacy Statement.
JA, IK ACCEPTEER COOKIES

Rob Koghee van New Skool Media over deal Elsevier, het uitgeefvak en webhandel

Profile | Publicatie: 26 mei 2016
Deze speciale aflevering van Profile werd gemaakt in samenwerking met inct. Op inct.live, het evenement voor de uitgeefbranche praatte Ronnie Overgoor met medeoprichter van New Skool Media Rob Koghee.

NSM kreeg rap bekendheid door de overname van een heel pakket titels van uitgever Sanoma. Begin 2016 kwamen ze wederom in het nieuws door de voorgenomen overname van Elsevier.

Rob is een uitgesproken ondernemer met een duidelijke visie op het uitgeefvak. In dit gesprek praat hij over de rol van de magazines, het groeiende belang van e-commerce en over of de deal met Elsevier nou doorgaat of niet.

En hij kondigt aan een samenwerking te starten met een grootgrutter uit Nederland...

Rob Koghee

Rob Koghee Rob Koghee richtte in 2014 samen met Cor Jan Willig New Skool Media op. Na de acquisitie van 19 special interest tijdschriftmerken, is het portfolio inmiddels uitgegroeid tot 23 titels. New Skool Media gelooft in de uitgangspositie van tijdschriften om merken op lange termijn succesvol te ontwikkelen en uit te bouwen.
Lees meer over Rob Koghee.