We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Klik hier voor ons Privacy Statement.
JA, IK ACCEPTEER COOKIES

Menno Lanting (auteur en spreker): 'Maar 4 procent van de klanten heeft wow ervaring bij bedrijf'

Thought Leaders | Publicatie: 8 juni 2016
Slechts 4% van de klanten heeft een Wow ervaring in hun contact met bedrijven. Dat kan beter, vindt Menno Lanting, adviseur, spreker en auteur van verschillende managementboeken, waaronder Olietankers en Speedboten.

Met Ronnie praat hij over hoe lastig het is voor organisaties om echt te veranderen, wat de problematiek is bij de leiders en hoe techniek een rol kan spelen bij deze veranderingen.

Dit interview vond plaats in de Open Workspace van Ricoh tijdens Ricoh Open in Rosmalen.

Menno Lanting

Menno Lanting Menno is spreker, auteur en adviseur. Zijn kennis ligt op het gebied van eiderschap, innovatie en technologie. Hij schreef verschillende managementboeken waaronder Connect!, De slimme organisatie en Olietankers en Speedboten.
 
Lees meer over Menno Lanting.