We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Klik hier voor ons Privacy Statement.
JA, IK ACCEPTEER COOKIES

Peer Swinkels (Bavaria): 'Familiestatuut goed idee voor familiebedrijven'

Thought Leaders | Publicatie: 15 juli 2016
In opdracht van ABN AMRO MeesPierson en in samenwerking met LVB Networks ging 7 Ditches TV presentator Ronnie Overgoor voor het platform Financial Focus in gesprek met Peer Swinkels van Bavaria.

Insteek van het gesprek: …over ondernemen met familie.

Swinkels maakt met vier familieleden uit de 7de generatie sinds 2004 deel uit van de directie van Bavaria. We spraken met hem over het ondernemen met familie. Wat maakt een familiebedrijf anders dan andere bedrijven? Hoe is het om als kind toe te treden? En hoe wordt een volgende generatie al weer klaargestoomd?
 

Peer Swinkels

Peer Swinkels Peer Swinkels (1974) is lid RvB, directeur marketing, pr en sales, NL-retail van Bavaria.

Sinds de Bavaria-jurkjes tijdens het WK van 2010 kan niemand meer om Peer Swinkels heen. Maar wie denkt dat de telg van een van de bekendste ondernemersfamilies van het land een vrijgevochten reclamejongen is, heeft het mis.
Hij studeerde netjes econometrie in Rotterdam, verkocht voor Unilever Noodle-soepjes en pindakaas en legde ook al een heel rondje door de familiebrouwerij af voor hij zich in 2004 aan de stamtafel mocht melden.
 
Lees meer over Peer Swinkels.