We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Klik hier voor ons Privacy Statement.
JA, IK ACCEPTEER COOKIES

Boris Veldhuijzen van Zanten

https://www.7dtv.nl/foto/borisveldhuijzenvanzanten.png Gebaseerd op zijn ervaring als succesvol serial entrepreneur, internet enthousiasteling en blogger, geeft Boris een levendig en uniek perspectief op entrepreneurship, innovatie, netwerken en de huidige technologie trends.

Op 21 april 2010 ontving Boris de felbegeerde TWOTY award, hij werd uitgeroepen tot Technology Trendwatcher of the year met de vermelding dat hij niet alleen een trendspotter maar vooral ook een trendsetter is.

Met zijn achtergrond als kunstenaar, professioneel jongleur, site ontwerper en entrepreneur heeft Boris een interessante combinatie van technologie, kennis en creativiteit in huis.

Boris heeft enkele nuttige management theorieën op zijn naam staan, zoals: How to paint a white rabbit‘ , ‘The Domino Model of Success Causation‘ en ‘The Burning Cat Strategy‘.

Boris is de oprichter van The Next Web Conference en van The Next Web Blog, een technologie blog dat in de top 20 meest gelezen blogs wereldwijd staat. Verder heeft hij Twittercounter, een populair statistiekenprogramma voor Twittergebruikers, en Twitter Remote, een soort “mybloglog” voor Twitter gebruikers opgericht. Ook heeft hij Pressdoc opgezet.

Eerder zette Boris een aantal succesvolle internet bedrijven op: V3 Re-direct services en Hubhop, Fleck. Boris verkocht V3 redirect services in 1999 aan Fortunecity, en hij verkocht HubHop in 2003 aan KPN.
Deze profiel informatie is gepubliceerd op 29 maart 2013 Voor de meeste recente informatie over deze persoon verwijzen we je graag naar Google.
Terug naar gasten