We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Klik hier voor ons Privacy Statement.
JA, IK ACCEPTEER COOKIES

Martijn Arets

https://www.7dtv.nl/foto/Martijn_Arets_7_Ditches_TV.jpg Na 14 jaar in de evenementenwereld en 3 jaar als marketing en communicatie adviseur te hebben gewerkt zegde Martijn Arets in 2010 zijn baan op om zijn droom achterna te gaan. In een unieke Volkswagen T2 camper trok hij vijf maanden Europa in om in gesprek te gaan met de leiders en oprichters van twintig authentieke Europese merken.

De reis bleek het begin te zijn van zijn avontuur. Hij schreef een boek Brand Expedition, welke werd genomineerd voor de titel ‘ABN AMRO ondernemersboek 2011’, zette deze met een guerrilla actie op de markt en besloot vervolgens dat het tijd was om zijn verhaal over de grens te brengen. Bij 171 investeerders haalde hij als eerste ter wereld via equity-based crowdfunding binnen 10 weken de benodigde 20.000euro voor de realisatie van de Engelse editie en werd mede hierdoor door ondernemersmagazine Sprout uitgeroepen tot ‘beste ondernemer 2011’. Boven grote namen als John de Mol en Reinout Oerlemans.

Martijn gebruikt het Brand Expedition project als proeftuin om continue op zoek te gaan naar nieuwe manieren van samenwerken, waarde creëren zonder geld en nieuwe business modellen. Hij zoekt constant de grens op van wat hij kan bereiken via ambassadeurs en social media. Dit doet hij samen met verschillende professionals, 9 partner organisaties en talloze ambassadeurs. Hierbij gaat er geen cent over tafel, maar wordt er wél enorm veel waarde gecreëerd.

Martijn deelt zijn learnings en energie via presentaties, brainstorms en adviesgesprekken. Daarnaast bemoeit hij zich graag met de strategie van ondernemingen en schopt waar mogelijk tegen de gevestigde orde.

Rode draad in zijn activiteiten is de zoektocht naar het antwoord op de vraag: ‘Hoe zorg je ervoor dat je mensen in beweging krijgt voor jouw idee of organisatie en hoe kan je door je continue te focussen op het leveren van maximale toegevoegde waarde grootse dingen voor elkaar krijgen?’.
Deze profiel informatie is gepubliceerd op 17 april 2013 Voor de meeste recente informatie over deze persoon verwijzen we je graag naar Google.
Terug naar gasten