We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Klik hier voor ons Privacy Statement.
JA, IK ACCEPTEER COOKIES

Aartjan van Erkel

https://www.7dtv.nl/foto/Aartjan_van_Erkel_7_Ditches.jpg Aartjan van Erkel leert ondernemers om hun website onweerstaanbaar te maken, zodat hij in korte tijd minstens 2 keer zo veel leads, aanmeldingen of bestellingen oplevert. Hij is auteur van de bestseller ‘Verleiden op internet – Hoe maak je een website onweerstaanbaar?’ (mei 2011, uitgeverij Van Duuren Management).

Tijdens een jarenlange ontdekkingstocht zocht hij naar de beste overtuigings- en verkooptechnieken voor online verkoopsucces. De nieuwste wetenschappelijke inzichten over gedragsbeïnvloeding past hij toe bij grote Nederlandse en internationale ecommerce-bedrijven en hij geeft er presentaties en workshops over. Aartjan van Erkel werkte als conversie-copywriter in opdracht van bedrijven als Booking.com, Ditzo en de Nationale Postcode Loterij.

Op zijn blog www.schrijvenvoorinternet.nl geeft hij online copywriting tips en won daarmee de Dutch Small Business Blog Award 2010. Zijn nieuwsbrief met tips om een website onweerstaanbaar te maken wordt gelezen door meer dan 4.000 abonnees, en op Twitter wordt hij gevolgd door ruim 5.000 mensen. Hij werd geïnterviewd door onder andere het AD, Sprout, Frankwatching, De Zaak, Managementboek Magazine, Emerce en BNR Nieuwsradio.
Deze profiel informatie is gepubliceerd op 6 september 2017 Voor de meeste recente informatie over deze persoon verwijzen we je graag naar Google.
Terug naar gasten