We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Klik hier voor ons Privacy Statement.
JA, IK ACCEPTEER COOKIES

Anoek Hoijtink

https://www.7dtv.nl/foto/Anoek_Hoijtink.jpg Anoek is een gepassioneerd marketingstrateeg en - zoals ze dat zelf zegt - 'people manager' met meer dan 20 jaar ervaring in strategie, merkontwikkeling, marketinginnovatie en marketingonderzoek. Ze werkte bij gerenommeerde bedrijven zoals Unilever en was 8 jaar lang eigenaar en managing director van Branddoctors, een van de toonaangevende Nederlandse marketingadviesbureaus.

Tussen 2012 en 2016 woonde zij met haar familie in Kenia en Zuid-Afrika en trad zij toe tot het global marketingbureau Innate Motion als partner. In deze tijd richtte zij zich op maatschappelijke verantwoordelijkheid en gedeelde waardestrategieën als onderdeel van zinvolle organisatie- en merkontwikkeling.

Terug in Nederland ondersteunde ze het marketing- en fondsenwervingsteam van de Rode Kruis-organisatie in Den Haag. En vanaf begin 2017 ging Anoek de uitdaging aan om Head of Partnerships te worden bij Unicef in Nederland. De focus ligt op het opbouwen van sterke partnerships en daarmee bereid te zijn om bestaande fondsenwervende structuren te veranderen. 
Deze profiel informatie is gepubliceerd op 2 mei 2018 Voor de meeste recente informatie over deze persoon verwijzen we je graag naar Google.
Terug naar gasten