We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Klik hier voor ons Privacy Statement.
JA, IK ACCEPTEER COOKIES

Jempi Moens

https://www.7dtv.nl/foto/MoensJempi.jpg De Belg Jempi Moens studeerde klinische psychologie aan de Universiteit in Leuven en Antwerpen. Daarna behaalde hij zijn MBA. Jempi Moens houdt zich bezig met strategische innovatie vanuit een creatieve invalshoek (“Dreambased Innovation”).

Hij werkt voor toonaangevende bedrijven als Unilever, FrieslandCampina, Ahold en Heineken. Jempi en zijn team speelden een belangrijke rol in het tot stand komen van doorbraakinnovaties als Senseo Crema, Heineken Beertender, Dubbel Frisss en het vernieuwde Blue Band en Cup-a-Soup. Recent werkte hij onder meer aan strategie- en innovatieprojecten voor Ahold, Shell Retail, Albron, Airmiles, Gemeente Almere, Philadelphia Zorg, Isala Ziekenhuizen, Vion en Lamb Weston Meijer.
Deze profiel informatie is gepubliceerd op 10 januari 2013 Voor de meeste recente informatie over deze persoon verwijzen we je graag naar Google.
Terug naar gasten